Når man for en gangs skyld har fri, kan man jo ligeså godt tage ud og lede efter nye glutenfrie perler. Vi stødte på Baryl, som jeg faktisk har set før, men aldrig været på. Jeg havde læst at de havde glutenfri muligheder – og det skuffede bestemt ikke!
På Baryl er der mulighed for, at få næsten alle retter lavet om til glutenfrie muligheder, og det er bare lækkert. Vi fik en ‘Morgen Barylen’ som bestod af en ekstraordinær avocadotoast, et stykke knækbrød med røget laks, syltede rødkål og honey-mustard dressing, og så kunne man vælge 3 forskellige desserter. Derudover skulle vi også prøve en glutenfri vaffel. Og nøj hvor var det hele lækkert! Og hvis du ikke kan bestemme dig for, hvad du kunne tænke dig at drikke, er der mulighed for en ‘Double trouble’, hvor du kan få 2 drikkevarer i en kop.
Derudover, har de bare frokost, søde sager, og ting til de små.
Det er bestemt ikke sidste gang vi kommer her.
